VIRIO - Vouchery i Rezerwacje Internetowe On-line

Na Virio Prezenty kupisz bony prezentowe do ciekawych miejsc i unikalnych punktów. Już ponad 100 partnerów oferuje swoje bony w ramach systemu Virio Prezenty.

Podaruj bliskim możliwość wyboru zgodnie z ich pasją lub hobby. Pozwól im skorzystać z oferty sklepów wędkarskich, szkół tańca, akcesoriów motocyklowych, sklepów z winami, sklepów modelarskich, herbaciarni, salonów spa lub wielu innych!

Virio Prezenty to pierwsza w Polsce otwarta platforma bonów prezentowych, która agreguje oferty z różnych dziedzin. Jest budowana w oparciu o rekomendacje Klientów. Przyjazna w użyciu, zarówno dla klientów bezpośrednich, jak i dla właścicieli sklepów, gwarantuje pełne bezpieczeństwo transakcji.

Zobacz:

  • Jak działają Virio Prezenty dla Klienta
  • Jak działają Virio Prezenty dla Partnera

Na Virio Rezerwacje możesz, dzięki elektronicznym kalendarzom zarezerwować usługi 24h/ 7 dni w tygodniu. Sprawdź wolne terminy u naszych Partnerów.

Dzięki Virio Rezerwacje możesz przeglądać, rezerwować, opłacić jak i odwołać zarezerwowane terminy o każdej porze.

Virio Rezerwacje to pierwsza w Polsce platforma agregująca oferty wielu firm z różnych branż. System posiada szereg rozwiązań pozwalających na kompleksowe zarządzanie rezerwacjami oraz bazą klientów, poprzez gromadzenie kart klientów z historią zakupów.

Zobacz:

  • Jak działają Virio Rezerwacje dla Klienta
  • Jak działają Virio Rezerwacje dla Partnera

Dla kogo jest przeznaczona platforma Virio.pl?

Virio Rezerwacje - dla kogo?

Jeśli:

  • przyjmujesz obecnie rezerwacje przez telefon
  • Twoje usługi mają określony czas trwania
  • nie chcesz "pustych" rezerwacji przez Internet
  • stawiasz na komunikację SMS oraz e-mail z Klientem
  • potrzebujesz elastycznego i nowoczesnego systemu

To z myślą o Tobie zaprojektowaliśmy system Virio Rezerwacje


Dzięki Virio Rezerwacje możesz:

  • gromadzić historię Klientów wraz z ich zakupami i saldem
  • wysyłać automatyczne przypomnienia SMS o wizytach
  • w pełni weryfikować wiarygodność Klientów
  • przyjmować płatności on-line od Klientów
  • gromadzić historię Klientów wraz z ich zakupami i saldem
  • tworzyć promocje uzależnione od godziny rezerwacji
  • budować własne programy lojalnościowe
  • i wiele więcej

Virio Rezerwacje to obecnie najbardziej zaawansowany a jednocześnie kompleksowy system do przyjmowania rezerwacji on-line i tworzenia bazy Klientów. Jeśli Virio Rezerwacje nie spełni Twoich wymagań w zakresie współzależności między usługami (rezerwacjami) to prawdopodobnie takie rozwiązanie jeszcze nie powstało w ogóle.

Zobacz:

  • Jak działają Virio Rezerwacje dla Partnera
  • Funkcje systemu Virio Rezerwacje

Virio Prezenty - dla kogo?

Jeśli:

  • oferujesz ciekawe produkty lub usługi
  • chcesz emitować bony prezentowe
  • zależy Ci na wygodzie Klientów
  • nie chcesz zajmować się logistyką bonów
  • interesuje Cię płatność tylko jak sam zarabiasz

To z myślą o Tobie zaprojektowaliśmy system Virio Prezenty


Dzięki Virio Prezenty możesz:

  • zautomatyzować proces zamówienia bonów
  • oferować bony elektroniczne jak i na ozdobnym papierze
  • mieć wpływ na wygląd wysyłanych bonów do Klientów
  • umieszczać zdjęcia, opisy oraz wymagania na bonach
  • zintegrować swój sklep z naszym API
  • cieszyć się z prostych rozliczeń (bez abonamentów)
  • i wiele więcej

System Virio Prezenty to wygodne narzędzie dzięki któremu możesz skoncentrować się na swoim biznesie a formalności oraz logistykę bonów prezentowych powierzyć Virio. Wystarczy kilka minut aby rozpocząć współpracę.

Zobacz:


Nie jesteś przekonany czy Virio jest dla Ciebie? Skontaktuj się z nami a my powiemy czy nasz system jest odpowiedni dla Twojego biznesu!

active cust
Jak to działa dla Klienta
Jak to działa dla Partnerów
Korzyści z systemu Virio Rezerwacje
Funkcje systemu Virio Rezerwacje
Przyjmowanie rezerwacji kuponów Groupon, Gruper, Citeam i innych
Cennik dla Partnerów

Virio Rezerwacje to miejsce gdzie spotykają się Klienci oraz nasi Partnerzy

Jeśli jesteś Klientem, prawdopodobnie znalazłeś się na Virio Rezerwacje dzięki przekierowaniu z wizytówki naszego Partnera lub szukasz możliwości złożenia rezerwacji on-line.

Zapraszamy do:

Jeśli prowadzisz firmę prawdopodobnie znalazłeś się na Virio Rezerwacje, ponieważ szukasz możliwości udostepnienia swoim Klientom możliwości rezerwacji on-line Twoich usług oraz gromadzenia i zarządzania bazą Klientów.

Zapraszamy do:

  • zapoznania się z korzyściami z systemu Virio Rezerwacje
  • zapoznania się z jak to działa dla Partnerów
  • zapoznania się z historiami naszych Partnerów
  • zapoznania się z cennikiem dla Partnerów

Dzięki Virio Rezerwacje można wyszukiwać i rezerwować usługi przez Internet, 24h/7 dni w tygodniu!

Jak działa system Virio Rezerwacje dla Klienta rezerwującego usługi?

Dla Klientów systemu Virio Rezerwacje, dokonywanie rezerwacji jest bezpłatne. Płacisz jedynie za usługi, które rezerwujesz.

Jeśli zostałeś przekierowany na Virio Rezerwacje ze strony naszego Partnera, możesz wrócić na jego WWW
i dokonać rezerwacji on-line. Możesz także zapoznać się z ofertą usług w Twoim mieście.

Jeśli na Virio Rezerwacje nie ma interesujących Cię ofert, zasugeruj swoją ulubioną firmę. Skontaktujemy się z nimi i zaproponujemy udostępnienie ich usług w ramach systemu Virio Rezerwacje.

Dzięki Virio Rezerwacje:

  • możesz dokonywać rezerwacji on-line w każdym miejscu i w każdej chwili. Wystarczy że masz dostęp do Internetu
  • zarządzasz swoimi rezerwacjami w ramach Konta Klienta. Składasz i odwołujesz rezerwacje w każdej chwili, zgodnie z regulaminem naszego Partnera u którego chcesz dokonać rezerwacji
  • otrzymujesz przypomnienia e-mail oraz SMS o zbliżającym się terminie rezerwacji.

Jak działa system Virio Rezerwacje dla Partnerów?

Virio Rezerwacje to dla Twojej firmy:

  • lepsza obsługa klienta, gromadzenie historii, możliwość wysyłania precyzyjnych ofert
  • rezerwacje z Twojej własnej strony WWW
  • oszczędność czasu, ograniczenie ilość telefonów
  • przyjmowanie rezerwacji 24h
  • zmniejszenie ilości "pustych" rezerwacji

Gromadź i zarządzaj swoją bazą Klientów poprzez:

  • wysyłanie przypomnień e-mail oraz SMS o wizytach
  • tworzenie kart klientów wraz z historią zakupów
  • wysyłanie precyzyjnych ofert do Klientów


Dla kogo czyli jakie firmy usługowe mogą przyjmować rezerwacje on-line dzięki systemowi Virio Rezerwacje?

Dzięki Virio Rezerwacje można sprzedawać różne rodzaje usług:

  • Usługi Indywidualne (UI) – Klient rezerwuje czas konkretnego pracownika
    (fryzjerki, kosmetyczki, lekarza, specjalisty, konsultanta, itd.)
  • Model Kursu (MK) – Klient rezerwuje miejsce na kilka zajęć w wybranej grupie
    (kurs tańca, językowy, nurkowania, makijażu, fotografii, itd.)
  • Model Miejsca (MM) – Klient rezerwuje określone miejsce tylko dla siebie
    (kort do tenisa lub squasha, stół bilardowy, tor w kręgielni, itd.)
  • Model Grupy (MG) – Klient rezerwuje określone miejsce razem z innymi Klientami
    (miejsce na seans w grocie solnej, na basenie, na saunie, itd.)


Krok 1 – Rejestracja Partnera

Zarejestruj się w 5 minut!

  • Wejdź w zakładkę Usługodawcy i kliknij Rejestracja
  • Podaj wymagane dane, kliknij w link przesłany e-mailem
  • Podaj podstawowe informacje i kliknij „Zapisz i przejdź do konta”
  • Potwierdź swoje konto tokenem SMS, wybierz godziny otwarcia, uzupełnij dane firmy
  • Wprowadź swoją pierwszą usługę w wybranym modelu


Krok 2 – Wprowadzanie usług

Tworzenie oraz zarządzanie usługami.

  • Zobacz ogólne zasady wprowadzania oraz edytowania usług
  • Wybierz odpowiedni dla Ciebie rodzaj (model) usług
    (Patrz Video: ( „Dla kogo?” )
  • Dowiedz się więcej o tworzeniu usług w wybranych modelach

Zobacz video poświęcone poszczególnym rodzajom (modelom) usług:



Krok 3 – Wizytówka Partnera

Dodaj opis swojej firmy oraz pokaż klientom jakie usługi świadczysz:

  • Uzupełnij opis „O nas”
  • Wybierz prezentowane usługi oraz ich cennik
  • Umieść link do wizytówki na Twojej stronie Internetowej

Gotowe! Możesz już przyjmować rezerwacje on-line i korzystać z zalet naszego systemu!

Jakie korzyści uzyska Twoja firma korzystając z systemu Virio Rezerwacje?

Virio Rezerwacje to dla Twojej firmy:

  • możliwość gromadzenia i zarządzania bazą Klientów
  • oszczędność czasu, ograniczenie ilość telefonów
  • lepsza obsługa Klienta, gromadzenie historii, możliwość wysyłania precyzyjnych ofert
  • przyjmowanie rezerwacji 24h/7 dni w tygodniu oraz zmniejszenie ilość "pustych" rezerwacji

Zarządzanie rezerwacjami:

  • przyjmuj rezerwacje telefoniczne oraz osobiste w szybki i prosty sposób dzięki funkcji podpowiedzi
  • gromadź danych nt. klientów, ich nr telefonu oraz adresów e-mail
  • zmniejsz ilości „pustych” rezerwacji dzięki przypomnieniom SMS oraz czarnej liście klientów
  • przyjmuj rezerwacje z własnej strony Internetowej oraz z platformy www.virio.pl
  • przyjmuj rezerwacje od zweryfikowanych Klientów

Zarządzanie zasobami:

  • zwiększ efektywność wykorzystania zasobów
  • kontroluj rezerwacje i płatności gdziekolwiek jesteś
  • proponuj oferty specjalne w mało popularnych godzinach

Zarządzanie klientami:

  • identyfikuj stałych Klientów oraz VIP'ów
  • gromadź dane na temat preferencji Klientów oraz ich potrzeb
  • sprawdzaj historię zamówionych usług, kieruj personalizowane oferty

Zwiększenie kontroli:

  • wykorzystaj zdalny dostęp do kalendarzy zasobów, z każdego miejsca, o każdej porze
  • sprawdzaj statystyki zasobów (personelu, sprzętu, pomieszczeń)
  • kontroluj przyjmowanie płatności oraz zakres wykonywanych usług

Funkcje systemu:

  • zarządzanie rezerwacjami (proste przyjmowanie i modyfikacja rezerwacji, gromadzenie danych, przypomnienia o terminach wizyt)
  • zarządzanie zasobami (personelem, pomieszczeniami, sprzętem)
  • zarządzanie klientami (konta klientów, historia rezerwacji)
  • zwiększenie kontroli (dostęp 24h/7 z każdego miejsca, sprawdzaj płatności, kontroluj zasoby)

Zobacz wszystkie funkcje systemu Virio Rezerwacje

Cennik:
Ty decydujesz która opcja jest najlepsza dla Twojej firmy

  • Opcja 1. Taryfa elastyczna
  • Opcja 2. Taryfa stała
  • Opcja 3. Abonament roczny
  • Opcja 4. Indywidualny plan taryfowy

Zobacz szczegóły cennik dla Partnerów

Funkcje systemu Virio Rezerwacje dzięki którym rozwiniesz swoją firmę!

Szeroki wachlarz funkcji powoduje że to Ty decydujesz jak zarządzasz swoim biznesem a nie odwrotnie. Zobacz jakie są korzyści z używania systemu Virio Rezerwacje, sprawdź nasz cennik dla Partnerów oraz dowiedz się jak to działa dla Partnerów.

Funkcje ogólne systemu Virio Rezerwacje:

  • systemu używasz tak jak sprawdzasz swojego e-maila, przez przeglądarkę, z każdego miejsca gdzie masz dostęp do Internetu i w każdej chwili
  • 30 dniowy okres testowy, jeśli nie będziesz zadowolony i zrezygnujesz, nie zapłacisz ani złotówki
  • elastyczność systemu pozwala że to Ty decydujesz kiedy przyjmujesz rezerwacje, jak wygląda grafik pracy pracowników oraz jakie informacje udostępnić Klientom
  • całkowicie samoobsługowy, w pełni zautomatyzowany system, z którego korzysta dziesiątki Partnerów
  • otrzymane dofinansowanie z UE pozwoliły nam na zaoferowanie go w atrakcyjnej cenie
  • intuicyjna obsługa oraz prosty interfejs sprawia że każdy może korzystać z systemu
  • dostęp do składania rezerwacji przez Klientów oraz możliwość kontroli 24h/7 dni w tygodniu

Zarządzanie rezerwacjami:

  • proste i szybkie wprowadzania rezerwacji telefonicznych, Ty decydujesz jakie dane chcesz gromadzić o Kliencie
  • raz wprowadzony Klient zostaje w bazie, wystarczy podać 3 litery a system podpowie Ci resztę danych i uzupełni je przy przyjmowaniu rezerwacji
  • Ty decydujesz na ile wcześniej Klienci mogą składać rezerwacji oraz ile czasu przed rezerwacją mogą ją modyfikować/odwołać
  • możliwość szybkiej modyfikacji/odwołania wizyty przez Ciebie oraz Twoich Klientów
  • podgląd wszystkich rezerwacji w widoku dnia lub tygodnia, szybki podgląd statusu płatności za rezerwacje
  • przyjmowanie rezerwacji od wybranych Klientów (zarejestrowanych lub zweryfikowanych unikalnym tokenem)
  • przypomnienia SMS dla wybranych Klientów w momencie rezerwacji lub/oraz na 24h przed rezerwacją
  • powiadomienia SMS dla Ciebie kiedy Klient składa rezerwację lub/oraz na 24h przed rezerwacją
  • powiadomienia e-mail dla Ciebie o zmianie/odwołaniu wizyty bez potrzeby ciągłego sprawdzania każdego dnia na kalendarzu
  • automatyczne, bezpłatne przypomnienia o rezerwacji e-mail w momencie składania rezerwacji lub/oraz na 24h przed rezerwacją
  • gromadzenie informacji na temat ilości wizyt na których Klient się nie pojawił oraz możliwość dodania Klienta do czarnej listy
  • przyjmowanie rezerwacji z własnej strony Internetowej lub/i z portalu www.virio.pl
  • szybki dostęp do komunikacji SMS oraz e-mail z Klientem bez potrzeby uzupełniania tych danych
  • zarządzanie statusami rezerwacji – sprawdzaj kto skorzystał z Twoich usług, kto się nie pojawił a kto odwołał rezerwację

Zarządzanie usługami:

  • ustalanie ceny stałej, zakresu cen lub różnych cen w zależności od dnia tygodnia oraz godziny, możliwość proponowania ofert specjalnych
  • ustalanie czasu trwania usługi, jej opisu, ceny oraz zasobów które są potrzebne aby ją wykonać
  • ustalanie czy usługa jest świadczona przez jedną lub więcej osób (np. stylizacja fryzury), czy odbywa się co określony czas (np. rezerwacja kortu), ustalanie ilości miejsc jeśli to usługa na którą może przyjść więcej niż jedna osoba (np. seans w grocie solnej), określanie ilości i terminów spotkań w ramach kursów (np. kurs tańca)
  • zarządzanie dostępnością usług – widoczne dla Klientów lub tylko dla Ciebie

Zarządzanie firmą:

  • określenie godzin pracy Twojej firmy w których przyjmujesz rezerwacje
  • ustalanie wyjątków i zmienionych godzin pracy np. w wigilię lub święta
  • możliwość edycji indywidualnej zakładki o nas
  • zarządzanie Cennikiem dla Klientów
  • zarządzanie opisami świadczonych usług
  • zarządzanie opisami Twoich pracowników
  • zarządzanie informacjami kontaktowymi
  • możliwość umieszczenia własnego logo

Zarządzanie zasobami:

  • możliwość ustalania tygodniowego grafika pracy pracownika z przerwami
  • możliwość ustalania wyjątków, urlopów lub innych godzin pracy pracownika
  • podgląd rezerwacji pracownika
  • możliwość deaktywacji/usunięcia zasobu bez ryzyka utraty już dokonanych rezerwacji
  • automatyczne powiadamianie Klientów o zmianie dostępności rezerwacji (pilny urlop, choroba czy potrzeba zamknięcia punktu na określony okres czasu)
  • kontrola rezerwacji i płatności gdziekolwiek jesteś
  • możliwość ustalania atrakcyjnych ofert w mało popularnych godzinach

Zarządzanie Klientami:

  • szybki dostęp do informacji na temat ilości wizyt na których Klient się nie pojawił, statusu Klienta oraz czy dany Klient jest na czarnej liście
  • pełna historia zakupów oraz transakcji Klienta dokonanych w Twojej firmie, podgląd nadchodzących oraz już zrealizowanych rezerwacji
  • dostęp do historii zamówionych usług, kierowanie personalizowanych ofert

Zwiększenie kontroli:

  • zdalny dostęp do kalendarzy zasobów przez dowolną przeglądarkę z każdego miejsca, o każdej porze
  • statystyki wykorzystania zasobów, wysokość zamówień Klientów, kontrola dochodów
  • ciągły dostęp do informacji nt. przyjmowanych płatności oraz zakresu wykonywanych usług

Cennik:
Ty decydujesz która opcja jest najlepsza dla Twojej firmy

  • Opcja 1. Taryfa elastyczna
  • Opcja 2. Taryfa stała
  • Opcja 3. Abonament roczny
  • Opcja 4. Indywidualny plan taryfowy

Zobacz szczegóły cennik

Przyjmowanie rezerwacji kuponów Groupon, Gruper, Citeam i innych

Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem współpracy z portalem zakupów grupowych takim jak Groupon, Gruper czy Citeam potrzebne jest Ci odpowiednie przygotowanie.

Promocja na portalu zakupów grupowych może być dużym sukcesem ale jednocześnie jest dla wielu Usługodawców dużym wyzwaniem! Już przy sprzedaży 100-200 kuponów przyjęcie i zarządzanie rezerwacjami absorbuje bardzo duży nakład czasu. Niektórzy nasi partnerzy w ramach jednej oferty przyjmują nawet ponad 5000 rezerwacji! Część naszych partnerów decyduje się na współpracę sprzedając w okolicach 50 kuponów gdyż wiedzą, że ich Klienci są wymagający i telefoniczne umówienie terminu z zapracowanym i zabieganym Klientem zabiera po prostu bardzo dużo czasu!

Dzięki platformie Virio.pl możesz nawet 95% rezerwacji przyjmować on-line, bez zakłócania bieżącej pracy Twojej firmy. Wystarczy postępować zgodnie z 3 krokami:

Krok 1) Umieść link do Twojej wizytówki z rezerwacjami on-line na stronie zakupów grupowych oraz na kuponach. Poniżej przykłady naszych partnerów:
www.groupon.pl/oferty/warszawa/auto-warszawa/419311 (Warszawa, 515 kuponów)
www.groupon.pl/oferty/trojmiasto/adrianaobrzud-gdansk/382282 (Gdańsk, 183 kuponów)
www.groupon.pl/oferty/krakow/bodo-krakow/435270 (Kraków, 447 kuponów)

Krok 2) Umieść link do Twojej wizytówki z rezerwacjami on-line na własnej stronie www. Poniżej przykłady naszych partnerów:
www.tokyo.lublin.pl (Lublin, 129 kuponów)
www.vacufit-interakt.pl (Kraków, 207 kuponów)
www.white-smile.com.pl (Szczecin, 119 kuponów)

Krok 3) Nagraj powiadomienia na poczcie głosowej, że na Twojej stronie www można składać rezerwacje on-line. Jest to bardzo ważne:

  • kiedy telefon jest zajęty
  • kiedy jest głośno i nie słychać dzwoniącego telefonu
  • kiedy Klient dzwoni poza godzinami pracy i nikt nie odbierze

Zdarza się, iż nawet kilkuset Klientów próbuje złożyć rezerwację na zakupione kupony już pierwszego dnia. Bez możliwości rezerwacji on-line Klienci Ci nie mają możliwości umówienia się na realizację. Zarezerwowanie miejsca zajmuje im kilka dni a dla Ciebie wiążę się z ciągle zajętą linią telefoniczną, stertą maili z prośbą o informację na temat wolnych terminów oraz utratą części potencjalnych Klientów.

Dzięki Virio.pl możesz przyjąć setki a nawet tysiące rezerwacji w ciągu jednego dnia, bez zakłócania bieżącej pracy Twojej firmy. Nasi partnerzy którzy zastosowali się do naszych 3 prostych kroków, przyjmują nawet 95% rezerwacji przez Virio.pl.

Jesteśmy w stanie w ciągu 30 minut uruchomić dla Ciebie funkcjonalność rezerwacji kuponów przez Internet dzięki czemu możesz nawet do właśnie trwającej oferty dodać link do rezerwacji on-line i umieścić taką informację na kuponach wysyłanych do Klientów. Korzystając z rezerwacji on-line, Twoi Klienci umówią się na wykonanie usługi w szybki i przyjemny sposób.

Zapraszamy do zapoznania się z:

  • cennikiem dla Partnerów
  • korzyściami z systemu Virio Rezerwacje
  • jak to działa dla Partnerów
  • historiami naszych partnerów

Cennik dla Partnerów

Nasz system bazuje na opłacie za realną korzyść którą uzyskujesz dzięki Virio Rezerwacje. Ty decydujesz która taryfa jest najlepsza dla Twojej firmy.

Opcja 1. Taryfa elastyczna

W ramach tej opcji pobieramy opłatę w wysokości 19 PLN miesięcznie. Dodatkowo za każdą złożoną rezerwację przez Państwa Klientów naliczamy opłatę w wysokości 1,90 PLN.

Jednocześnie otrzymują Państwo pakiet 10 SMS’ów miesięcznie.

Opcja 2. Taryfa stała

W ramach tej opcji pobieramy opłatę w wysokości 139 PLN miesięcznie bez względu na ilość rezerwacji składanych przez Państwa Klientów.

Jednocześnie otrzymują Państwo pakiet 50 SMS’ów miesięcznie.

Opcja 3. Abonament roczny

W ramach tej opcji pobieramy jednorazową opłatę w wysokości 1500 PLN bez względu na ilość rezerwacji składanych przez Państwa Klientów.

Jednocześnie otrzymują Państwo pakiet 50 SMS’ów miesięcznie.

Opłata za SMS’y kupowane w pakietach:

500 SMS – 50 PLN
1,000 SMS – 100 PLN
2,000 SMS – 200 PLN
5,000 SMS – 500 PLN (+ 500 SMS gratis)

Wszystkie niewykorzystane SMS’y w ramach abonamentu oraz pakietów przechodzą na kolejne miesiące.

* Wysokość opłat abonamentowych dotyczy jednej lokalizacji. Abonament za wiele lokalizacji liczy się proporcjonalnie. W trakcie współpracy abonament może zostać zmieniony zgodnie z Państwa potrzebami i obowiązuje wówczas od początku kolejnego okresu rozliczeniowego.

**Do wszystkich podanych stawek należy doliczyć 23% podatku VAT.

Składanie rezerwacji

Zobacz jak:

  • poruszać się po terminach w kalendarzu
  • wybrać usługi dla Klienta
  • dodać rezerwację do istniejącego konta Klienta


Rezerwacje Klientów

Zobacz jak:

  • sprawdzić szczegóły rezerwacji Klienta
  • szybko i prosto wysłać SMS do Klienta
  • odwołać rezerwację


Lista Klientów oraz ich konta

Zobacz jak:

  • wyszukać Klientów
  • edytować dane na koncie Klienta
  • zablokować Klienta


Lista rezerwacji

Dowiedz się ile rezerwacji:

  • zostało odwołanych lub Klient nie pojawił się
  • ma wybrany Pracownik lub usługa
  • jest na wybrany przez Ciebie dzień


Ustawienia rezerwacji

Decyduj jak mają działać:

  • ustawienia rezerwacji
  • weryfikacja Klientów
  • przypomnienia e-mail oraz SMS


Pomieszczenia, Pracownicy

Zobacz jak:

  • dodawać, usuwać i edytować Pomieszczenia (pokoje)
  • dodawać, usuwać, edytować Pracowników (personel)
  • ustawiać godziny pracy oraz dodawać wyjątki Pracowników


Zarządzanie usługami

Zobacz jak:

  • jak działa aktywowanie/deaktywowanie usług
  • ustawiać ceny sezonowe
  • usuwać i edytować usługi



Jak to działa dla Klienta
Jak wygląda prezent
Formy płatności i dostawy
Jak to działa dla Partnerów
Funkcje systemu Virio Prezenty
Cennik dla Partnerów

Jak działa system Virio Prezenty dla Klienta kupującego prezent?

Zamówienie prezentu nie zajmie Ci więcej niż kilka minut!
  • Wybierz interesujący Cię prezent
  • Kliknij "Kup prezent" aby przejść do finalizacji zamówienia lub "+ dodaj do koszyka" jeśli chcesz zamówić więcej prezentów
  • Przejdź do koszyka i postępuj zgodnie z instrukcją

Jeśli zależy Ci bardzo na czasie, w formularzu zamówienia wybierz formę dostawy eBon. Dzięki temu sam możesz wydrukować prezent na swojej drukarce lub przesłać go bezpośrednio na adres e-mail osobie obdarowanej.

Jeśli chcesz aby prezent został wysłany na ozdobnym papierze wybierz opcję "na ozdobnym papierze dostawa Kurierem" i podaj nam adres gdzie ma zostać wysłany prezent.

Po otrzymaniu prezentu, osoba obdarowana sama skontaktuje się z naszym Partnerem i zrealizuje otrzymany prezent.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Virio Prezenty
Tel. kom.: 511-117-678
E-mail: biuro@virio.pl
Godziny pracy: Pn-Pt 9.00-17.00

Jeśli na Virio Prezenty nie ma interesujących Cię ofert, zasugeruj swoją ulubioną firmę. Skontaktujemy się nimi i zaproponujemy udostępnienie ich usług lub produktów w ramach system Virio Prezenty.

Jak wygląda prezent?

Prezenty można podarować w trzech formach:

  • Na ozdobnym papierze w eleganckiej kopercie

    Po wybraniu prezentu i dodaniu go do koszyka wybierz opcję dostawy: "na ozdobnym papierze dostawa kurierem" oraz odpowiadającą Ci formę płatności tj.:

    • Płatności.pl aby zapłacić on-line (kartą kredytową lub jednym z szybkich przelewów)
    • Płatność gotówką przy odbiorze (za pobraniem). Dzięki temu za prezent zapłacisz kurierowi w momencie dostawy przentu.

  • Własnoręcznie drukując eBon (format PDF)

    Po wybraniu prezentu i dodaniu go do koszyka wybierz opcję dostawy: eBon na mój adres e-mail. Dzięki temu wybrany przez Ciebie bon zostanie dostarczony na Twój adres e-mail (2-5 minut). Możesz go wydrukować na na drukarce i obdarować bliskich.

  • Przesyłając eBon e-mail'em (format PDF) Po wybraniu prezentu i dodaniu go do koszyka wybierz opcję dostawy: eBon na inny adres e-mail a prezent w formacie PDF zostanie wysłany bezpośrednio na podany przeze Ciebie adres e-mail.

Formy płatności i dostawy

Virio oferuje dwie formy płatności:

  • płatność on-line (kartą kredytową lub jednym z szybkich przelewów) za pośrednictwem płatności.pl
  • gotówką przy odbiorze (za pobraniem) [dostawa kurierem]

Virio oferuje dwie formy dostawy:

  • w formie pliku do własnego wydruku (format PDF) [dostawa ebon]
  • na ozdobnym papierze [dostawa kurierem]

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Virio Prezenty
Tel. kom.: 511-117-678
E-mail: biuro@virio.pl

Jak to działa dla Partnerów

Korzyści:

  • Oferowanie bonów elektronicznych jak i na ozdobnym papierze
  • Dodatkowy kanał sprzedaży dla Twojej firmy
  • Minimum formalności – współpracę możesz rozpocząć w kilka minut
  • Proste rozliczenia (bez abonamentów czy ukrytych opłat)

Sposób działania Virio można opisać w 3 krokach:

  • Krok 1) Klient kontaktuje się z Tobą i przekazuje Ci kod bonu oraz termin jego ważności
  • Krok 2) Ty wysyłasz kod bonu poprzez SMS (lub www) i od razu otrzymujesz potwierdzenie
  • Krok 3) Na koniec miesiąca Virio przelewa pieniądze na Twoje konto i wysyła Ci fakturę zgodnie z naliczoną prowizją

Czy można prościej?

Jak zacząć współpracę z Virio?

  • Krok 1) Kliknij zakładkę Usługodawcy na górze strony i po przejściu na nią kliknij "Rejestracja"
  • Krok 2) Postępuj zgodnie z instrukcją uzupełniając wszystkie dane
  • Krok 3) W zakładce Bony stwórz Szablony bonów które zostaną zaoferowane klientom

To wszystko! Virio to dodatkowy zysk dla Twojej firmy.

Opłata prowizyjna wynosi:
Koszt przelewu + prowizji podstawowej = opłata prowizyjna

Korzystanie z modułu oferowania bonów nie wiąże się z żadnym abonamentem. Wybierz tafyfę "Taryfa tylko bony". Jeśli chcesz również korzystać z modułu rezerwacji i przyjmować rezerwacje on-line od swoich klientów wybierz plan taryfowy "Taryfa rezerwacje". Dzięki temu wszystkie Twoje usługi będą dostępne dla klientów 24h/7 dni w tygodniu.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Virio Prezenty
Tel. kom.: 511-117-678
E-mail: biuro@virio.pl
Godziny pracy: Pn-Pt 9.00-17.00

Cennik dla Partnerów

Nasz system bazuje na opłacie za realną korzyść którą uzyskujesz dzięki Virio Prezenty.
Prowizję pobierany tylko jeśli ty zarabiasz!

Opłata prowizyjna składa się z:
Koszt przelewu + prowizji podstawowej = opłata prowizyjna

Koszt przelewu to 3% ceny sprzedaży bonu która pobierana jest od Virio przez firmę która świadczy usługi płatności internetowych.

Prowizja podstawowa zależy od branży w której działa Państwa firma. W branżach usługowych prowizja podstawowa wynosi 20% a dla sklepów internetowych jest to standardowo 10%. Prowizja podstawowa może zostać obniżona dla Państwa o połowę* a w wybranych przypadkach nawet 4 krotnie.

* Aby dowiedzieć się jak obniżyć wysokość prowizji podstawowej skontaktuj się z konsultantem Virio pod numerem 881-495-544 (Pn-Pt 9.00-17.00).

**Do wszystkich podanych stawek należy doliczyć 23% podatku VAT.


Historie sukcesu / Case studies / referencje

Zapraszamy do zapoznania się z przypadkami naszych partnerów. Poniżej prezentujemy problemy oraz potrzeby z jakimi spotkali się nasi partnerzy oraz funkcjonalności platformy Virio.pl z których skorzystali w celu ich rozwiązania.

Vacu Fit Interakt (Kraków)

1) Opis sytuacji
Zdecydowaliśmy się na skorzystanie z serwisu zakupów grupowych w celu promocji naszej firmy i pozyskania nowych klientów. Zaoferowaliśmy pakiet 26 wejść na platformę wibracyjną w atrakcyjnej cenie.

2) Problem
Sprzedaliśmy 207 kuponów, każdy z nich to 26 rezerwacji na kolejne terminy. Łączna ilość rezerwacji to 5382 terminów! Po emisji oferty rozdzwoniły się telefony od Klientów chcących dokonać rezerwacji. Popularność naszej oferty oraz jej specyfika spowodowała że przyjęcie oraz zarządzanie taką ilością rezerwacji wykorzystując tradycyjne metody stało się dla nas bardzo trudne.
Również dla Klientów sytuacja była kłopotliwa. Chcieliśmy zdobyć nowych klientów, nawiązać pozytywne relacje, gdy tymczasem już podczas rezerwacji pojawiały się kłopoty – linie telefoniczne były ciągle zajęte, klientki nie mogły się dodzwonić.

3) Rozwiązanie
Rozpoczęliśmy współpracę z platformą Virio.pl, umieściliśmy link do rezerwacji na naszej stronie internetowej i od tej pory rezerwacje terminów na platformę wibracyjną przyjmujemy wyłącznie on-line. Klientki są zadowolone, mogą podczas jednego procesu zarezerwować wszystkie 26 terminów, a my mamy czas na obsługę Klientów w salonie. Dzięki gromadzeniu danych klientów oraz ich historii rezerwacji dzięki Virio, w pełni wykorzystujemy możliwości serwisu zakupów grupowych. Budujemy relację z nowymi Klientami, możemy kierować do nich precyzyjnie dobrane oferty – jest to gwarancją pozytywnej oraz długotrwałej relacji z naszymi nowymi Klientami. Uruchomienie Virio.pl to doskonała innowacja w naszym salonie.

Anna Duda, Vacu Fit Interakt, Kierownik Studia

Janmar (Katowice)

1) Opis sytuacji
Rezerwacje terminów w naszej myjni samochodowej przyjmowaliśmy od Klientów telefonicznie. Często zdarzało się, że nie mieliśmy możliwości odebrania telefonu – kiedy wszyscy pracownicy byli zajęci lub było zbyt głośno by usłyszeć dzwonek, Klienci dzwonili również poza godzinami naszej pracy.

2) Problem
Klienci denerwowali się brakiem możliwości kontaktu, my z kolei poświęcaliśmy bardzo dużo czasu na oddzwanianie i ustalanie terminów wizyt. Było to dla nas bardzo pracochłonne, zwłaszcza kiedy Klienci na miejscu czekali na wykonanie usługi. Szukaliśmy również systemu umożliwiającego skuteczne zarządzanie czasem pracy naszych pracowników.

3) Rozwiązanie
Wdrożyliśmy w naszej myjni platformę rezerwacji Virio.pl. Nagranie na poczcie głosowej informacji o rezerwacjach on-line okazało się strzałem w dziesiątkę, ponieważ dzięki temu klienci samodzielnie zapisują się na wizyty, mają dostęp do naszych kalendarzy 24h/dobę, a my nie musimy poświęcać czasu na oddzwanianie i ustalanie terminów. W jednym miejscu mamy dostęp do grafika pracy każdego z naszych pracowników, możemy na bieżąco śledzić i nadzorować wykorzystanie zasobów w naszej myjni.

Marcin Rudawski, Janmar, Współwłaściciel

Pracownia Osobista (Gdańsk)

1) Opis sytuacji
Zajmujemy się prowadzeniem szkoleń oraz warsztatów rozwoju osobistego. Kilka miesięcy temu zdecydowaliśmy się na współpracę z jednym z portali zakupów grupowych. Chcieliśmy w ten sposób pozyskać większą ilość Klientów.

2) Problem
Sprzedaliśmy 724 kupony, co zdecydowanie przerosło nasze oczekiwania. Każdego dnia przyjmowaliśmy wiele telefonów i maili. Duży kłopot sprawiało nam ustalanie terminów warsztatów, zwłaszcza dla zorganizowanych grup, co wymagało zaspokojenia preferencji co do terminu kilku osób jednocześnie.

3) Rozwiązanie
Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą Virio.pl. Dzięki systemowi rezerwacji on-line Klientki mogą same wybrać dla siebie dogodny spośród dostępnych terminów warsztat. Umawianie Klientek angażuje nas obecnie w mniejszym stopniu. Polecamy Virio.pl każdej firmie, której zależy na większym komforcie pracy.

Monika Stępka, Pracownia Osobista, Właściciel

Szkoła Tańca Joanny Ossowskiej (Bydgoszcz)

1) Opis sytuacji
Chcąc rozpropagować wśród młodych ludzi (i nie tylko) fantastyczną formę aktywności, jaką jest zumba fitness, umieściliśmy na portalu zakupów grupowych ofertę na zajęcia w naszej szkole tańca.

2) Problem
Na naszej stronie internetowej była informacja o terminach zajęć, jednak klienci dzwonili pytając o wolne miejsca i dostępne terminy. Każdy z Klientów zapisuje się od razu na 8 osobnych zajęć, poświęcaliśmy więc dużo czasu na sprawdzanie wolnych miejsc i przyjmowanie rezerwacji telefonicznych. Ponadto, nie każdy Klient pamiętał o kolejnych terminach i zdarzało się, że mimo rezerwacji nie zjawiał się na zajęciach. Z tego powodu nie wykorzystywaliśmy w pełni naszych możliwości, prowadząc zajęcia w niepełnych grupach. Ponieważ nasza szkoła ma 2 oddziały – w Toruniu oraz w Bydgoszczy – kłopotliwe było również koordynowanie zapisów na zajęcia w obydwóch punktach.

3) Rozwiązanie
Dzięki Virio.pl Klienci sami sprawdzają dostępne terminy przez Internet i dokonują rezerwacji on-line. Stworzyliśmy na stronie internetowej zakładkę z rezerwacjami on-line, umieściliśmy krótką instrukcję dla Klientów, dzięki czemu zredukowaliśmy ilość telefonów aż o 90%.  Automatyczne przypomnienia o zajęciach, wysyłane przez platformę Virio spowodowały, iż kursanci nie zapominają już o terminach, mamy pełne obłożenie na zajęciach i możemy skupić się na efektywnym wykorzystaniu tego czasu. Dzięki platformie Virio.pl możemy zarządzać grafikami w obydwóch oddziałach z jednego miejsca. To znacznie ułatwiło nam pracę. Serdecznie polecam.

Joanna Ossowska, Szkoła Tańca Joanny Ossowskiej, Właściciel


Jak naprawić zepsute relacje z klientami?

Stara maksyma marketingowa mówi, iż pozyskanie nowych klientów jest z reguły droższe i trudniejsze niż ich utrzymanie. Nowy klient to koszty związane z reklamą oraz prowizjami dla sprzedawców, a także koszty utraconych korzyści, czyli czas, który twoja firma mogłaby poświęcić na wykonanie innych zadań. Ponowne wabienie utraconego klienta jest rzeczą niezwykle trudną i wymaga zarówno spójnej strategii, jak również sporych nakładów pracy. Łatwiejsze i tańsze z punktu widzenia przedsiębiorcy jest jednak nie przysłowiowe „gaszenie pożarów”, lecz zapobieganie im, czyli naprawa zepsutych relacji z klientami zanim zostaną one zerwane.

Popełnianie błędów jest nieuniknione w pracy sprzedawcy. Twoja firma będzie zawsze narażona na możliwość zepsucia relacji z klientami, nawet w przypadku przestrzegania wewnętrznych standardów. Warto też pamiętać, że pogorszenie relacji może być winą samego klienta, np. w przypadku niedochowania warunków umowy, terminów czy też braku wiedzy na temat warunków współpracy. Niezależnie od przyczyn pogorszenia relacji, najważniejsza jest jednak właściwa i możliwie wczesna identyfikacja ryzyka zepsucia relacji z klientem. W przypadku małej firmy jest to stosunkowo łatwe, ponieważ sprzedawcy sami śledzą sytuacje konfliktowe oraz mogą na bieżąco reagować na wszelkie przejawy niezadowolenia. Natomiast wraz ze wzrostem liczby klientów oraz zwiększeniem rotacji zatrudnianych sprzedawców zmniejsza się możliwość indywidualizacji relacji z klientem. W takim przypadku o utracie zaufania świadczyć będą takie zdarzenia jak spadek wielkości sprzedaży, zaprzestanie zakupu produktów dodatkowych, czy też dłuższy brak interakcji z przedsiębiorstwem.

Do monitorowania powyższych parametrów służą najczęściej systemy CRM. Pozwalają one na badanie klientów pod kątem częstotliwości dokonywania zakupów czy też produktów, które nabywają. Niestety nawet najbardziej dogłębna analiza danych sprzedażowych nie zastąpi bezpośredniej interakcji z klientem, który może sam poinformować nas o swoim niezadowoleniu. Najlepszym źródłem wiedzy o nastrojach klientów jest Internet, który w ostatnich latach stał się ulubionym miejscem konsumentów dla publicznego zgłaszania problemów napotkanych w interakcji z marką. Według danych opublikowanych w ramach Social Media Convet 2014, dostarczonych przez firmę Sotrender, w ubiegłym roku na profilach społecznościowych firm telekomunikacyjnych pojawiło się łącznie 70 tys. wpisów użytkowników. Spośród nich 45% stanowiły wpisy o charakterze reklamacyjnym, z których aż 93% otrzymało odpowiedź ze strony przedstawicieli firm.

Po dokonaniu identyfikacji niezadowolonych klientów, można przystąpić do naprawy relacji. Aby uzyskać najlepsze efekty, warto ustrukturyzować strategię procesu naprawy relacji w taki sposób, aby każdy sprzedawca zdawał sobie sprawę z jakich narzędzi może skorzystać (rabaty, bony podarunkowe, wydłużone gwarancje itp.). Podstawą słusznej strategii naprawy relacji jest z reguły szczerość wobec klientów, która może przejawiać się przykładowo w szybkiej reakcji, przyznaniu się do błędu lub po prostu przeprosinach. Tylko taka postawa firmy wobec klienta może zaowocować zniwelowaniem ryzyka utraty zaufania do marki. Co więcej, z czasem może ona wręcz wzmocnić pozycję firmy, zwłaszcza jeśli proces naprawy relacji odbywa się na forum publicznym (np. w mediach społecznościowych). W tym przypadku konieczne jest jednak by sprzedawca posiadał pełny i rzetelny podgląd historii interakcji klienta z marką, co umożliwi mu identyfikację i zrozumienie powodów jego niezadowolenia.

Równie istotnym elementem naprawy relacji z klientami jest zapewnienie właściwej motywacji zespołowi sprzedażowemu. Aby pracownik miał motywacje do naprawy relacji z klientem warto wdrożyć mechanizm rejestracji działań naprawczych, które okazały się skuteczne. Rejestracja sukcesów stanowi także ważny element budowania pamięci organizacji. Z czasem pozwoli ona na utrwalenie skutecznych wzorców postępowania z klientem, które będą wykorzystywane przez przedsiębiorstwo nawet w przypadku zatrudnieniu nowych sprzedawców.

Mając na uwadze zalety systemu CRM oraz szanse, jakie niesie za sobą monitorowanie Internetu stworzono serwis Activecust.com. ActiveCust umożliwia gromadzenie i analizowanie danych dotyczących klientów zebranych zarówno przez pracowników danej firmy, jak również opublikowanych na różnych forach, blogach czy serwisie społecznościowym Facebook. Serwis ActiveCust dokonuje automatycznej selekcji informacji wybierając te wypowiedzi klientów, które mają znaczenie dla firmy, a następnie analizuje wybrane dane pod kątem określenia rodzaju relacji firmy z klientem. Dzięki temu ActiveCust umożliwia identyfikację klientów, w stosunku do których konieczne jest wdrożenie działań służących naprawie relacji.

Serwis powstał w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Dotacje na innowacje. Inwestujemy w waszą przyszłość.


Pliki do pobrania